tirsdag den 30. juli 2013

TYSKLANDSTUR.


Emil og jeg er lige vendt hjem efter en tur over grænsen for at købe diverse drikkevarer. Jeg elsker at køre lange ture, så det var en ren fornøjelse - og det blev jo kun bedre af at have min bedste ven og kæreste med! Det eneste minus var, at vi skulle sindssygt tidligt op og at jeg måtte spise min mad i bilen for at spare tid..... Inden vi ramte den tyske grænse, stoppede vi i Kruså, for at kigge lidt i Avifauna (en stor dyrehandel). Vi skulle egentlig ikke købe noget, men det er altid hyggeligt, at hilse på alle de fine dyr de har i butikken.. (Ja, jeg ved det, jeg er en dyreglad idiot!). Vi brugte ikke særlig lang tid i Fleggaard, da vi endelig nåede frem, da resten af verden også havde besluttet, at de lige skulle handle det samme sted og på det samme tidspunkt. STRESSENDE!!! Men vi overlevede og fik købt alt det vi havde skrevet på listen, så det går jo nok.. --- Nu vil jeg sætte mig på gulvet og lege med mine sindssyge pelspølser. Kan i hygge jer, sukkermus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar