onsdag den 28. august 2013

KLUMBEN & RASKE PENGE ♥


Da Emil og jeg var ude og handle i går eftermiddags, valgte jeg at tage min telefon frem for at kigge lidt på instagram (ja, jeg er dybt afhængig, okay!?). Da jeg stille og roligt kørte ned gennem de nyoplagte billeder, faldt jeg over en video som Klumben (@klumb1) havde lagt op - beskrivelsen til denne video lød således: "Vi spiller i tivoli friheden i aarhus kl 19, kom ligeee!!!" - hvilket resulterede i en MEGET ivrig Anja, der meget hurtigt skulle have fat i sin Emilo, have handlet færdig, skynde sig hjem og spise noget aftensmad og så lynhurtigt afsted mod Tivoli Friheden for at nyde lidt sprød musik i dejlige omgivelser. YAY. Og som en lækker lille "overraskelse" havde de taget TopGunn med sig.. *fangirling*..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar