søndag den 11. august 2013

SMUKFEST: FREDAG.


JEG ER SÅ TRÆT! Jeg har virkelig lyst til bare at kravle tilbage under dynen, men jeg gør det ikke... I stedet laver jeg et indlæg til jer, mine smuklinger, med billeder fra i fredags.. Fredag var en lang dag, for jeg var allerede træt fra morgenstunden af og nåede aldrig rigtig at blive 100% frisk og veloplagt. Det stoppede mig dog ikke i at høre vidunderlig musik i form af Barbara Moleko og L.O.C. (*fangirling*). Der var masser af andre kunstnere jeg gerne ville have hørt, men det var som om jeg bare aldrig rigtig fik det gjort, hvilket er lidt ærgerligt.. Men sådan kan det jo gå, når man finder en god bar at sidde i............. Nu vil jeg finde mig noget morgenmad og et bad. Kan I hygge jer, smuklings

Ingen kommentarer:

Send en kommentar